sobota, 23 listopada 2013

Rossmann, Isana Hair, Feuchtigkeits Spulung (Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych)



Rossmann, Isana Hair, Feuchtigkeits Spulung (Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych)- ISANA NIEBIESKA



Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stereate Se, Propylee Glycol, Niacinamide, Panthenol, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Gossypium Herbaceum Seed Extract, Glycerin, Quaternium 87, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethyleamine, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Hydroxhide, Citric Acid.

Co mówi producent:
Intensywnie nawilża włosy suche i zniszczone, nadaje wyjątkowy połysk. Z kompleksem nawilżającym, wzbogacona wyciągiem z bawełny, nie zawiera silikonów i parabenów. Kombinacja wysokojakościowych składników, wzbogacona wartościowym wyciągiem z bawełny zapewnia włosom suchym i zniszczonym odpowiednią dawkę wilgoci i pomaga w utrzymaniu ich poziomu wilgotności. W wyniku intensywnej pielęgnacji włosy mają olśniewający połysk. Przyjemny zapach sprawia, że mycie włosów staje się szczególnym doznaniem.






Jest to moje drugie opakowanie tej odżywki. Wcześniej używałam osławionej wersji różowej, jednak zbyt obciążała mi włosy. Z ciekawością wrzuciłam tą wersję do koszyka gdy pojawiła się w Rossmannie.

Dla formalności: odzywka jest dostępna wyłącznie w sieci drogerii Rossmann. kosztuje ok. 4-6zł (w zależności od promocji).

Od pierwszego użycia jestem nią zauroczona. Ale po kolei: za tak zawrotną cenę kupujemy 300ml gęstego, białego produktu w półprzezroczystym opakowaniu z wygodnym zamknięciem i równie wygodnym dozowaniem. Sama buteleczka stoi na zamknięciu, dzięki czemu odżywka wydostaje się bezproblemowo, nie ma potrzeby potrząsania czy walenia o wannę, aby odzywka spłynęła. Duży plus za to! wystarczy niewielka ilość tej miksturki, aby włosy zostały nią całkowicie pokryte. Nie ma tez problemu, jeśli przypadkowo nałożymy ją na skórę głowy. Obywa się bez efektów ubocznych. Zapach jest bardzo specyficzny, charakterystyczny, mi przypadł do gustu.



Odżywkę trzymam na włosach ok. 20 minut. tyle wystarczy dla osiągnięcia efektu nawilżenia. Włosy są wygładzone, błyszczące, bardziej elastyczne i jakby grubsze ;)
Moje włosy maltretowane farbą do włosów są wysuszone na końcach jak siano po bezdeszczowym maju i czerwcu. Masakra! Ale Isana bierze to na klatę i daje radę ujarzmić moje kudły. 



Początkowo trochę bałam się jej używać- bo jak coś za 5zł może być dobre??? Ale po raz kolejny okazuje się, żeby nie myśleć stereotypami i głupotami, które wmawiają nam reklamy.
Na szczęście mam jeszcze jakieś resztki zdrowego rozsądku i widzę efekty tej odżywki:
- nawilża
- wygładza
- nie przyspiesza przetłuszczania włosów
- nadaje miękkość i elastyczność
- włosy są puchate, ale nie ma szopy
- blask (blink blink!)
- ułatwia rozczesywanie
- bardzo dobrze się układają
- bardzo niska cena w porównaniu do jakości
- nigdy nie spowodowała u mnie przesuszenia

 To wszystko za 5zł!


To opakowanie niedługo mi się skończy, ale pozostanę wierna niebieskiej Isanie. 



Wpis nie zawiera lokowania produktu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz